Saturday 14 May 2011

Shopping Raya 2011

Menarik tajuk kali ini. Hemh...dah ganti ke pose tahun lepas? peghhh...saya belom lagi.

Takde niat pun nak shopping raya utk Nasreen disaat2 kering ni. Hajat dihati nak cari gown utk pakai kenduri 28hb ni..Sekali tu bila dah terjebak dkt Sogo...apa lagi....lagi plak terjebak dgn kakakku (yg sama2 sengal shopping) dan tambahan ahli baru - yg juga sengal bila ajak shopping....plannya nak 1 gown, sudahnya ada 10 gown yg saya bawak balik.....(kesat peluh sat naaa...)


                                    Ini sebelum dipilih

          tambah pampers lagi....oppssss....saya bukan pengguna CD ye

Setelah balik...ini la hasilnya...kononnya nak pilih2 dulu...sudahnya semua saya angkut...sepanjang jalan balik, saya ingatkan ini adalah baju raya Nasreen...insya-allah tak shopping dah lepas ni...tapi boleh caya ke? SOGO Members Day tetap akan tiba dan pastinya saya tetap akan melangkah sekali lagi ke SOGO.....pening sat tgk bil2nya..tapi En Lan dah janji nak bayar separuh...hooorrraaayyyyyyyyy........tq2 En Lan....

Ini hasil setelah pulang ke rumah...semuanya pink.....habis la anak dara ku di sogokkan dgn kaler pink...





Harap maklum, saya bukan la kaki shopping sangat pun sebenarnya..tapi bila saya rasakan baju tu dijual dgn harga yg berpatutan (berpatutan dgn gaji saya yg sikit ni), saya akan ambil walaupun 4-5-6 helai...Mak saya bising kat saya, kata saya membazir, bukan tiap2 bulan pun saya beli baju anak...hihihih...

Jadi pada sesiapa yg nak start shopping raya, ikut kata staff SOGO smlm, Members Day tahun ni mungkin diawalkan. Di jadualkan pada 29&30 Mei ini...apa2 pun, tunggu pengumuman dari SOGO ye.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...