Thursday 14 July 2011

WOMEN SECRET RECIPE



Sejak2 tersedar yg berat badan dah berlebihan, dan terasa diri pun mcm dah kurang seri, saya tekad utk buat transformasi.

Women Secret Recipe (WSR) ni dah lama Dr saya kenalkan pada saya, tapi masa tu sbb tak cukup duit, saya tak jadi ambik. Sehinggalah 2-3 hari, dia add saya dalam 1 grp kat FB. Bila baca testimoni wanita2 lain, terus saya nekad utk beli juga....Sehingga entry ni ditulis, saya dah 3 malam mengamalkannya. Kesan???? saya ceritakan asal usul WSR ni dulu ye.

Saya copy paste msg dari salah seorg dealer WSR kepada kawan saya - Erma

" wsr ni adalah i rahsia yg dicipta khas tuk org wanita.ia dihasilkan oleh herb yg dikenali sbg pokok perawan.sifat pokok ni ia akan mngucup dan memburuk jika lelaki terpandang padanya.oleh sbb itulah pantang larangnya,lelaki xboleh tgok,trmasuk bby..umpama mhormati sifat nya yg sebegitu..ia begitu mujarab tuk mgubati penyakit dalaman kaum hawa ni.contohnya keputihan,senggugut,pasal peranakan dn sbgainya..ia bukan sj tuk dalaman kita tapi tuk luaran juga.cm jg kulit,jg badan,bg keserian kt wajah kita.pendek kata tuk luar dalam lah..mmg ngam sgt2 ngan org ppuan..apa sj keperluan sbg sorang ppuan,wsr dapat membantu dan memberi..insylah...bila dah dia jg dalam n luar..secara xlsg en asben pun dapat rasa gak kesan special dia..dia leh mngecutkan rahim,mgetatkan vagina dAN menguatkan kemutan kita..so en asben pun tersenyum lebarlah..hehe.sbb tu bila ada yg brtanya sal nk jadikan ia sbg pil perancang,mgkin kurang sesuailah sbb wsr memberikan kesuburan pada hormon2 sehingga keinginan seks lebih terbuka..itu sy sendiri akui..saya sendiri alami.keletihan dari kerja seharian dan sakit bdn yg membuatkan keinginan seks mula suram sudah jauh dari diri saya..saya mula berasa lega..dulu,jika tu berlaku sy agak risau kalau suami bosan.yelah bila agak lewat mlm,sy dah mula lentok..hehe. 



sebelum saya sertai dealer ni,sy mmg nk wat testimoni wsr ke atas diri sy dulu.lau xok sy pun xteruja smpai mcm skrg ni.dgn maslah yg kebetulan sy hadapi ketika tu saya cuba wsr.alhmdlah dalam masa yg terlalu singkat ia pulih..cukup luar biasa.saya dah makan ubat sblm ni,dah berjumpa bidan tp mengecewakan..dgn wsr saya rasa lega.sbb tu sy cukup excited nk berkongsi dgn kwn2 n lau boleh seramai kaum hawa..saya bercerita pun dgn pengalaman saya sndiri..bukan niat berniaga... :) lau erma berminat,segeralah dapatkan wsr..anda xrugi..pasti ada kesan istimewa yg bakal erma dapat..insylah.. 


sy diperkenalkan wsr oleh kakak ipar saya yg pada masa dalam pantang..selepas nifas kering,dia terus guna wsr.selepas dia rasa khasiat wsr ok barulah dia syorkan sy tuk try..dia pun menyusu ketika itu.kesannya susu bertambah byk,kulit anak halus,cantik kemerahan dan bersih.baby pun kurang meragam..itulah pengalamn dari kakak saya.bg saya,erma cukup bertuah sbb time erma kenal wsr adalah time erma baru melahirkan..time ni lah erma berpeluang tuk merawat,repair dalaman n luaran.dalam proses pembaikan tau lepas kita beranak.kalau wsr ni mmg ngam nk jg hal2 dalaman org ppuan,emm apa tgu lagi.masa yg cukup sesuai tu..ikut pngalaman lain,dorg niat sblm makan wsr,minta yg baik2 utk kita n baby..insylah baby ppun ok..lau dah dalaman ibu pun sempurna,pasti bby pun dapat yg terbaik..insylah..."




7 comments:

  1. Wohoo...kompem kelab 2012 ni..hehe

    ReplyDelete
  2. bukan setakat 2012, 2013, 2014,2015 dan seterusnya...huwaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. CPN: Kalau nak, aku boleh directkan ko jumpa Dr aku tu terus. klinik dia dkt2 dgn Saujana Golf Club...Saujana Impian...nak ke? mmg sangat2 superb

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Boleh ke sy mkn wsr ni kalau sy tgh mkn vitamin lain??

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...