Monday 23 May 2011

Birthday En Lan

Sabtu lepas, birthday En Lan. Lepas Alimkids, kami ke MV. Untuk makan tengahari dan tgk Nur Kasih The Movie...kerah juga En Lan pergi walaupun minggu lepas kami baru je tgk Kongsi.

Memandangkan nak sambut birthday En Lan, saya ingat nak cari la kedai yg special sikit. Bila tanya dia, dia pun tak tahu nak makan. Jalan2 di MV sehingga la kami jumpa kedai Tony Roma's. Sangat menarikkan bila dilihat dari luar. Ala2 org berduit je boleh masuk.hihihihihi.


sangat menarikkan harganya :D (kalau tahu gini la harganya, mmg kami tak masuk)


ini yg birthday man pesan - 1/2 chicken


ini yg saya pesan, tak ingat dah namanya - mkn 2 ketul je dah kenyang

ini pula utk Nasreen. tapi tak makan pun, hanya makan fries tu je.

Bila minta bil, saya pengsan sekejap..huhuhuh..tak pe la..sekurang2nya saya dah berada di dalam kedai tu. Insya-allah, ini la pertama dan terakhir saya masuk ke kedai tu - tu kata2 saya pada En Lan la...(ayat penyedap hati...)

En Lan cakap, kalau makan kat Red Wok - kenyang pun kenyang dan tak la sebanyak itu billnya....tak pe la Sayang..sekali sekala i belanja u..bukan selalu pun :D


ini la Birthday Man nya....




4 comments:

  1. berapa dinar semua tu..nak tahu juga..huhu! (Mode menyebok)

    ReplyDelete
  2. kira2nya..kalau makan kat Red Wok tu adalah 3-4 kali kenyang. aku ni bukannya tak biasa mkn makan western..infact pernah mkn yg murah tapi mabeles...tp yg ini, mcm tak kena je dgn tekak kami anak beranak

    ReplyDelete
  3. mahal gilak beger satu dah gitu regenya bek ko makan beger mekdi time lunch hour baru rm6 hengget hihi..red wok kt sek 7 tu ke..sedap jugak.ko xnak terai kat fish manhattan ke apa tah mahal gak org kata tp sedap hai ntahla aku tgk harga cam xlogik je.

    ReplyDelete
  4. fish manhattan aku mcm tak leh nak masuk la..takut nanti terkeluar balik

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...