Thursday 5 May 2011

DEMI KESELAMATAN

Assalamualaikum

Dah seminggu saya tidak menulis disini. Adakah saya terlalu bz sehingga melupakan tmpt ini? ohh..tidakkk...cuti 3hari dihabiskan bersama-sama dgn En Lan dan Nasreen.. Bila naik kerja, dah sibuk dgn beberapa urusan penting...

Ok..saya bukan nak ceritakan tentang kekalutan saya 2-3 hari ni, tapi saya nak beritahu bahawa saya tidak akan melayan sebarang panggilan dari mana2 suami yang saya rasa mcm ala2 je. Walaupun tuan mengatakan tuan telah mendapat no saya di Susuibu.com. Jika benar isteri tuan perlukan bantuan saya, mohon isteri tuan utk bercakap dgn saya. Saya takut sebenarnya jika panggilan itu panggilan palsu. Sebab sejak 2 menjak ni, saya selalu diganggu (di talian rumah saya), kadang2 pukul 2-3 pagi org tu telefon.

Jika panggilan itu benar, insya-allah saya akan membantu apa termampu oleh saya






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...