Tuesday 4 October 2011

SABTU YANG INDAH

Dah lama kami anak beranak tidak menghabiskan masa bersama2. Menghabiskan maksud saya - keluar ber3 tanpa gangguan2 lain.

Sabtu lepas, usai je kelas Alimkids - kami ke MV. utk tgk wayang dan menjengah expo yg sedang berlangsung.

Bila En Lan ajak je p tgk wayang, saya dgn jayanya mengatakan - "kita tgk cite Jet Li ekkk....". En Lan pandang saya - " ehhh...sejak bila plak awak layan cite kungfu ni...." "ayooo...awat? mcm tak de rupa org layan cite kungfu ekk saya ni :P "

Saya mmg dari dulu layan cite kungfu, lebih2 lagi cite Jet Li..Hemh..so, kami p la tgk cite 'The Sorcerer and The White Snake'

Alahaiiii...lepas habis cite tu kan, rasa nak menyumpah sat. Sejak bila pulak Jet Li ni berlakon cite ngarut2 ni...Dalam cite tu, ada element Wonderpets, ada masukkan kejadian Tsunami...serius lawaknya cite tu...Rasa nyesal pun ada gak...terpikir2, kalau tau dari awal citenya mcm tu, baik tgk The Three Musketeers...

Apa2 pun...tq En Lan....




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...