Thursday 24 January 2013

Mengandung utk kali ke-2

Assalamualaikum,

Sangat tak terjangka bila tiba2 dapat tahu, badan berisi sekali lagi. Alhamdulillah. Syukur pada rezeki dari Allah. Rezeki yg tak ternilai dalam hidup seorang wanita. Punya la selama ni, pelbagai cara saya usahakan utk berbadan 2 sekali lagi, tapi tetap tak berbuah juga. Macam2 petua yg diberi, macam2 makanan, ubat dicadangkan, tapi 1 pun tak berhasil. Akhirnya saya akur. Saya akur jika Allah mengatakan Cik Aceen adalah sorang2nya harta saya didunia dan akhirat. Saya lalui hari2 dan bulan2 seperti biasa.

Tup2 (tanda mmg dah ada, tapi just ignore je), terasa 1 badan tak sedap sangat2. Dan sepatutnya hari saya period, tapi tak turun. Dan kebiasaannya, jika saya stress, period akan turun awal, tapi pada bulan berkenaan, tidak pula. Lewat sehari, saya buat ujian (sebelum ni dah berpuluh kali buat test, tapi kecewa), dan hasilnya 2 line.....sujud syukur ku pada Allah.





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...