Tuesday 6 September 2011

SALAM AIDILFITRI

Aidilfitri kali ni betul2 terasa kelainannnya. Saya tidak bersemangat utk membuat persiapan. Alhamdulillah, utk Nasreen dah settle awal2.

Percaya atau tidak...gambar family pun tak sempat nak ambik. cuma sempat 1 je..itupun viewnya agak kurang menarik...


Tahun ni beraya di Rembau. Persiapan disana agak berbeza dgn di Kajang. Percaya atau tidak, Aildilfitri kali ni saya berkesempatan untuk ke rumah teman lama di K.Pilah, hanya kerana 2-3 minggu sblm raya ari tu, saya teringat dgn nenek dia. Tq En Lan. Nak kesana tu, kami kena harung jem yg amat teruk dekat Bukit Putus tu. Dah tu masuk pulak jalan kampung kat Seri Menanti semata2 nak elakkan jem. Adventure betul masa tu.

Tahun ni juga tahun kawalan makanan....hahahahha...saya ni tak boleh makan pulut. DILARANG KERAS!!!...tp itu la kegemaran saya. Mak kat rumah buat ketupat palas..mak mertua order lemang..pi beraya org hidang lemang nala nya....dalam pada dok kawal2 tu, semput juga malam raya ari tu - akibatnya kena marah dgn En Lan....Saya bukan apa sbnrnya....boleh la nak makan tu, tapi hospital yg terdekat dgn Rembau tu - dkt Tampin atau pun Seremban...dibuatnya pukul 4 pagi saya kena serang dgn athma....kan leceh tu. Kalau kat Kajang, kena serang pukul 4 pagi - KPJ sebelah rumah je .....ngeh3

Apa2 pun....Salam Aidilfitri..Mohon Ampun dan Maaf.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...