Thursday 29 September 2011

HOBI BARU



Sudah lebih 10 tahun saya meninggalkan dunia crossstitch. Yang bestnya, mana pergi pun tak tahu dah....hihihih.

Hari tu, pergi kedai jahitan (seperti biasa beli barang2 utk mak), terpandangkan seorang makcik ni dok telek fail crossstitch, tetiba mcm datang pulak idea nak buat utk CINTA saya. Beria mencari design DMC ni (sbb pada saya, ni design yg latest), sampai gaduh la dgn seorg cina ni. Ceritanya, cina tu tak nak jual design ni kalau saya tak beli kain dan kesemua benang. Apanya sengal la cina tu...terus saya keluar sambil menyumpah2 kat cina tu.

Akhirnya saya temui 1 kedai di Seks 4 Tambahan, Bangi. Takde juga design ni, tp Pakcik kedai tu usahakan juga utk saya. Dalam masa 3 hari, saya dapat. Pakcik ni gi telefon supplier dia dkt Ipoh. Dan menurut cerita pakcik ni, design ni hanya tinggal 1 je. Itu pun supplier tu p cari merata....sangat2 bersyukur dan berterima kasih.

Jadi......kerja saya akan bertambah 1 lagi...Tahun bila nak siap? saya tak pasti, yg pastinya, ianya adalah utk CINTA saya :D



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...