Tuesday 26 April 2011

Assalamualaikum

Salam perkenalan dari saya.

Izinkan saya utk berkongsi blog ini bersama semua pembaca yg mendambakan ilmu, perkongsian, nasihat, tunjuk ajar dan sebagainya dalam menjayakan penyusuan susu ibu.

Saya bukan la Dr, saya juga bukan Pakar Laktasi (salah satu impian tu). Saya cuma seorg insan biasa yg punya seorang anak perempuan yg kini berusia 2 tahun setengah. Saya telah berjaya menyusukan beliau sehingga kini walaupun bukan ekslusif pada awalnya.

Saya adalah seorg yg konservatif (bak kata seorg kawan baik 1 ketika dahulu). Saya bermain dgn angka. Jadi jika ayat2 saya kelak agak kelakar, maaf2 kan aje la ye...

Harapan saya, Insya-allah, , agar perkongsian kita kelak akan memberi faedah kepada semua pengikut blog ini.

Terima kasih.







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...