Saturday 3 March 2012

JIWA KACAU - Bah 3

ku cuba utk menggapai bintang di langit


sedang ku tahu ianya bukan utk ku


ku cuba utk meraih redhaNya


sedang aku alpa


ku cuba utk menjadi seperti dia

dalam diam aku membohongi diriku

kemana hilangnya harga diriku

hanya kerna dia

aku lupa jalan yg sedang ku lalui

aku jadi leka dek kerna angan2 kosongku itu

perlukah sejarah itu berulang utk kali ke dua

dia hanya menjadikan aku sebagai paksinya sahaja

dia sudah punya impiannya



dia sudah punya segalanya

aku hanya boneka dimatanya

tapi aku masih dibuai angan2 kosong

yg sengaja diciptakan agar nampak indah dimataku

mana mungkin pipit terbang sama tinggi dgn enggang

mana mungkin kaca berubah menjadi permata

ya..yang pastinya semuanya bersifat sementara







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...